Nejúžasnější na tom je, že
zažijete každou fázi osobně
1
...a nakonec jsme se domluvili na termínu rozhovoru.
2
Elektronicky jsme zaslali "realizační dokument" k vyplnění.
3
Kromě vyplněného dokumentu jste nám ještě odeslal – 1x cover fotku a 1x profil fotku.
4
my jsme nastavili technické věcí na webu a oznámili o rozhovoru.
5
společně jsme vytvořili váš video-medailonek. Byla to zábava. pamatujete?
6
připravili jsme všechny ty krásné upoutávky na rozhovor.
7
A začali jsme je doručovat těm správným lidem přes sociální sítě.
8
den "d"
...live rozhovor...
-----
Děkuji, skvělý a inspirativní rozhovor. určitě se zalíbí cílovce.
9
aby se vybudovalo povědomí o vás musíme se připomínat. proto Doručujeme upoutávky na záznam rozhovoru v den po vysílání.
10
a hned druhý den pokračujeme v distribuci, aby nic nikomu neuniklo ;-)
11
tvoříme různě příspěvky jako jsou citace z rozhovoru s pěknou fotkou, video sestřihy nejzajímavějších pasáží,...
12
...přepisujeme rozhovor do textové podoby a umísťujeme ho na magazin.businesstalk.cz, děláme audio podcast a brandové video s podpisem na naši "the best" zeď.
13
teď je na čase celou sbírku parádních média formátu pořádně rozDISTRIBUOVAT.
0
poznali jsme váš záměr s budováním značky, probrali jsme klíčové body, na které je třeba se soustředit, odsouhlasili dobu spolupráce...
My jsme otevřeli všechny karty. Teď záleží na vás, jak to vážně myslíte s budováním své osobní nebo firemní značky.