Nejúžasnější na tom je, že



zažijete každou fázi osobně


1

...a nakonec jsme se domluvili na termínu rozhovoru.

2

Elektronicky jsme zaslali "realizační dokument" k vyplnění.

3

Kromě vyplněného dokumentu jste nám ještě odeslal – 1x cover fotku a 1x profil fotku.

4

my jsme nastavili technické věcí na webu a oznámili o rozhovoru. 

5

společně jsme vytvořili váš video-medailonek. Byla to zábava. pamatujete?

6

připravili jsme všechny ty krásné upoutávky na rozhovor.

7

A začali jsme je doručovat těm správným lidem přes sociální sítě.

8

den "d"

...live rozhovor...

-----

Děkuji, skvělý a inspirativní rozhovor. určitě se zalíbí cílovce.

9

aby se vybudovalo povědomí o vás musíme se připomínat. proto Doručujeme upoutávky na záznam rozhovoru v den po vysílání.

10

a hned druhý den pokračujeme v distribuci, aby nic nikomu neuniklo ;-)

11

tvoříme různě příspěvky jako jsou citace z rozhovoru s pěknou fotkou, video sestřihy nejzajímavějších pasáží,...

12

...přepisujeme rozhovor do textové podoby a umísťujeme ho na magazin.businesstalk.cz, děláme audio podcast a brandové video s podpisem na naši "the best" zeď.

13

teď je na čase celou sbírku parádních média formátu pořádně rozDISTRIBUOVAT.

0

poznali jsme váš záměr s budováním značky, probrali jsme klíčové body, na které je třeba se soustředit, odsouhlasili dobu spolupráce...

My jsme otevřeli všechny karty. Teď záleží na vás, jak to vážně myslíte s budováním své osobní nebo firemní značky.

>